Updates
01.10.2025 - 8.9 - by Madalin and mushrooma
4.4    star_border star_border star_border star_border star_border

Română

 

  • Actualizare Facțiune Sons Of Anarchy
    • Culoarea SoA a fost schimbată de la #387565 la #7A003F
    • A fost introdus un nou Sistem de Laboratoare pentru membrii Sons of Anarchy.
      • Laboratoarele permit acum membrilor SOA să planteze și să recolteze droguri îmbunătățite folosind parcele dedicate.
      • Există un total de 12 parcele în interiorul laboratorului, iar fiecare parcelă poate fi atribuită unui membru Sons of Anarchy.
      • Liderii și subliderii au abilitatea de a atribui o singură parcelă unui membru specific folosind comanda /members -> SoA Lab Control Panel, dar numai dacă membrul îndeplinește următoarele cerințe:
        • Trebuie să fie rang 4+ / Să nu fie banat / Să fi intrat recent în joc
        • (inactiv mai mult de 3 zile = nu este eligibil)
      • Fiecare membru poate fi atribuit la doar o parcelă la un moment dat.
      • Este responsabilitatea liderului/sub-liderului să gestioneze rotația parcelor între membri (de exemplu, un membru poate deține o parcelă în această săptămână, altul în săptămâna următoare).
      • Orice membru SOA poate intra în laborator, dar numai membrii care îndeplinesc cerințele de mai sus pot planta și recolta parcelele.
      • Atunci când un jucător părăsește facțiunea din orice motiv în timp ce are o parcelă atribuită, aceasta va fi dezatribuită automat.
      • La payday și la logare, membrii SOA care dețin o parcelă vor primi o actualizare a stării:
        •  În creștere → arată cât timp mai este până când parcela este gata.
        •  Gata → arată cât timp mai rămâne până când parcela se ofilește (contor de 12h).
        • Ofilită → informează membrul că parcela sa s-a ofilit deja.
      • Faza parcelei ~ 1 - Plantare
        • Membrilor atribuiți li se permite să planteze semințe apăsând Y lângă parcela lor.
        •  Odată plantată, parcela începe ciclul de creștere și va fi gata de recoltare în 24 de ore.
        • Parcela afișează acum proprietarultimpul de plantaretimpul când va fi gata de recoltareultimul timp când a fost udată și timpul când trebuie udată din nou.
      • Faza parcelei ~ 2 - Udat
        • Toți membrii SOA, indiferent de rang, pot uda orice parcelă care nu le aparține apăsând Y lângă parcela care necesită udare.
        • Udatul accelerează creșterea unei parcele prin reducerea timpului rămas cu 1 oră, aducând-o mai aproape de starea de recoltare.
        • Parcelele care sunt în stare de recoltare nu pot fi udate de niciun membru.
        • Fiecare parcelă poate fi udată o singură dată la fiecare 4 ore. Dacă un membru o udă, niciun alt membru nu poate uda aceeași parcelă până când timpul de răcire expiră.
        • Membrul care udă o parcelă va primi un punct de raport de activitate a facțiunii. Se aplică protecția anti-abuz: nu se acordă punct de raport dacă membrul care udă și proprietarul parcelei au aceeași adresă IP.
        • Udatul reușit este anunțat facțiunii cu numele atât al ajutorului, cât și al proprietarului.
      • Faza parcelei ~ 3 - Recoltare
        • Doar membrul atribuit poate recolta propria parcelă odată ce ciclul de creștere de 24 de ore este complet.
        • Dacă o parcelă este gata de recoltare, jucătorul atribuit va fi notificat la fiecare payday și din nou la logare.
        • Randamentul recoltei depinde de skillul membrului în Drugs Dealer:
          • Skill 1 → 600g / Skill 2 → 700g / Skill 3 → 800g / Skill 4 → 900g / Skill 5 → 1000g
        • La recoltarea unei parcele, membrul va primi 4 XP de clan, 20 de puncte de maraton și 2 puncte de abilitate ca și cum ar fi lucrat în jobul de Comerț cu Droguri.
        • Există o șansă (din skinurile deținute) de a obține x2 Puncte de Skill în Job la recoltare.
        • Fiecare recoltă este anunțată automat facțiunii cu numele membrului, numărul parcelei și gramele recoltate.
      • Faza parcelei ~ 4 - Ofilire
        • Dacă o parcelă nu este recoltată în termen de 12 ore după ce devine gata, aceasta se ofilește.
        • Când o parcelă se ofilește, progresul de plantare și udare este complet resetat, dar atribuirea parcelei către membru rămâne neschimbată.
        • Când o parcelă se ofilește, un mesaj în feed-ul facțiunii este transmis tuturor membrilor, iar dacă proprietarul este online, acesta primește și o notificare personală.
    • Sistem de Droguri Îmbunătățite - Recoltarea parcelor din interiorul Laboratorului Sons of Anarchy recompensează acum cu Droguri Îmbunătățite, o nouă categorie de droguri care oferă efecte mai puternice.
      • Versiunile îmbunătățite de Marijuana, Cocaină, Ecstasy și Metamfetamină pot fi consumate cu /useedrugs <type> (nu trebuie confundat cu /usedrugs, care este pentru droguri normale).
      • Fiecare tip necesită grame din stocul îmbunătățit și oferă creșteri mai mari de sănătate, niveluri de dependență mai scăzute și efecte unice comparativ cu drogurile normale:
        • Marijuana → Normal: +5 HP (12g, dependență mare) | Îmbunătățit: +10 HP (12g, dependență mai mică, timp de reutilizare mai scurt).
        • Cocaină → Normal: +20 HP (18g, dependență mai mare) | Îmbunătățit: +30 HP (18g, dependență mai mică, recuperare mai rapidă).
        • Ecstasy → Normal: +50 HP (26g, dependență foarte mare, imobilizare lungă) | Îmbunătățit: +70 HP (26g, dependență mai mică, imobilizare mai scurtă).
        • Metamfetamină → Normal: Sănătate completă (38g, dependență extremă, imobilizare de 20s) | Îmbunătățit: Sănătate completă (38g, dependență redusă, imobilizare de 15s)
      • Doar membrii Sons of Anarchy pot vinde droguri îmbunătățite folosind /selledrugs <Name/ID> <Amount> <Price> (nu trebuie confundat cu /selldrugs pentru droguri normale).
      • Prețul drogurilor îmbunătățite este diferit de cel al drogurilor normale. Membrii Sons of Anarchy pot seta prețul de vânzare oriunde între $1 și $10,000.
      • Cumpărătorii acceptă cu /accept drugs, iar drogurile îmbunătățite sunt întotdeauna marcate ca “îmbunătățite” în mesajele de tranzacție.
      • Un membru SOA câștigă un punct de raport de activitate a facțiunii pentru vânzarea de droguri îmbunătățite către un alt jucător, dar numai dacă tranzacția îndeplinește următoarele condiții:
        • Doar dacă tranzacția este de cel puțin 5 grame.
        • Cumpărătorul nu este pe aceeași adresă IP.
        • Cumpărătorul nu este membru SOA.
        • Au trecut cel puțin 10 minute de la ultima tranzacție validă cu acel cumpărător.
    • Sistemul de Apărare la Extorcare
      • Sistemul de extorcare a fost extins pentru a include mecanici corecte de apărare pentru victime.
      • Victimele extorcării se pot apăra acum împotriva extorcatorului lor fără a fi penalizate de sistemul de urgență/wanted.
      • Dacă victima își ucide extorcatorul în timpul ferestrei de extorcare, toate bunurile furate (bani, materiale, droguri și skin) sunt returnate automat.
      • O apărare reușită declanșează mesaje clare pentru ambii jucători (victima este informată despre recuperare, iar extorcatorul este notificat despre eșec).
      • Dacă extorcatorul moare din cauza altcuiva (nu victima), ocazia de apărare se încheie și nu se emite rambursare
      • Dacă victima moare în timp ce extorcarea este activă, extorcatorul câștigă, iar fereastra de apărare este închisă.
      • Perechile de extorcare (extorcator ↔ victimă) sunt acum excluse din declanșarea /emergency sau a evenimentelor nedorite de wanted pe durata conflictului.
    • Sistem de Import/Export
      • Sons of Anarchy participă acum la sistemul de Import/Export, gestionând vehicule de mare valoare pentru profit și creșterea facțiunii.
      • În fiecare duminică la ora 23:00 (ora serverului), SoA primește o nouă cotă de Import/Export, înlocuind progresul săptămânii precedente.
      • Fiecare cotă durează 7 zile și conține până la 10 modele diferite de vehicule, fiecare model necesitând între 2 și 5 exporturi pentru a fi completat.
      • Comanda /fq afișează progresul pe model (stare, livrat/cerut, % și restanțe), plus un rezumat total (total livrat/cerut, % completat, modele completate/total) și timpul rămas până la resetarea săptămânală.
      • În timp ce lucrează ca Car Jacker (Furtul mașinilor private blocate), dacă modelul vehiculului furat se află pe lista săptămânală activă a SoA, cursa se schimbă într-o livrare de Import/Export pentru SoA.
      • Punctul de predare este setat automat la Garajul I/E SOA din orașul tău curent (LS / SF / LV); în caz contrar, jobul de car jacker se inițiază în loc de Import/Export.
      • Vehiculul furat este eligibil pentru I/E doar dacă:
        • Ținta trebuie să fie un vehicul privatnu polițienu RCnu închiriat, și nu o mașină de clan.
        •  Proprietarul nu este SoAnu este în clanul tău, și nu împarte adresa ta IP.
        • Furturile repetate ale aceluiași vehicul sunt ignorate.
      • Livrările I/E reușite din cursele de Car Jacker avansează cota săptămânală și urmează toate regulile de recompense și anti-abuz ale Import/Export.
      • Doar membrii SoA pot livra vehicule care fac parte din cota săptămânală curentă de Import/Export.
      • Dacă un vehicul livrat se potrivește cu cota activă, jucătorul primește o plată bazată pe skillul său de Car Jacker:
        • Skill 1 → ~$980 / Skill 2 → ~$1,070 / Skill 3 → ~$1,200 / Skill 4 → ~$1,380 / Skill 5 → ~$1,660 (înainte de bonusuri).
      • Fiecare livrare acordă 10 EXP de clan, 10 puncte de maraton, comision facțiunii și 1 punct de skill în job (cu șansa de a câștiga x2 din skinurile deținute).
      • Odată ce cota unui model este atinsă, orice livrări suplimentare ale acelui model nu mai contează
      • Livrările contează, de asemenea, pentru realizările Car Jacker atunci când se ating reperele de skill.
      • Progresul facțiunii este actualizat automat, iar fiecare livrare validă este anunțată facțiunii cu numele membrului, modelul vehiculului, progresul pe model și progresul săptămânal general.
      • Vehiculele livrate sunt respawnate automat, iar jobul de Car Jacker se încheie la finalizare.
      • Fiecare livrare validă de Import/Export acordă membrului SoA 1 punct de raport de activitate a facțiunii.
      • Când SoA finalizează întreaga cotă săptămânală de Import/Export, un buff aleatoriu pentru facțiune este activat până la următoarea resetare săptămânală a cotei:
        • +10% randament al drogurilor îmbunătățite
        • +6h viteză de creștere a plantelor (parcelele active sunt accelerate imediat; anunțul arată câte au fost afectate și câte au devenit gata)
        • −2 minute timp de așteptare pentru Car Jacker
        • 50% șansă de a evita Wanted în timp ce furi vehicule în jobul de Car Jacker
  • Blackjack
    • A fost adăugat un sistem nou de Blackjack; businessul în care se vor desfășura jocurile de blackjack va fi Cazinoul Caligula’s LV (ID 114). 
    • Cazinoul oferă 12 mese de joc, fiecare având maximum 7 locuri.
    • Mesele au o sumă minimă de intrare cuprinsă între $100.000 și $20.000.000.
    • Suma de intrare va fi adăugată la premiul final (din care vor fi extrase comisioane).
    • Pentru a intra la o masă puteți apăsa tasta F, ENTER sau să scrieți comanda [/blackjack] lângă aceasta.
    • Pentru a părăsi masa puteți apăsa butonul LEAVE sau să scrieți comanda [/blackjack].
    • Jocul va începe doar când există minim 2 jucători la o masă.
    • Se vor acumula ore jucate reale în timpul jocului de blackjack.
    • Jucătorii care nu aleg nicio opțiune timp de 60 de secunde vor fi scoși de la masă pentru AFK.
    • Modul de joc este în stilul Blackjack (21), însă cu mici modificări față de modul clasic de joc, acesta constând într-un joc de blackjack fără dealer. Jucătorii nu vor trebui să învingă dealerul cum e în mod obișnuit, ci să învingă toți jucătorii de la masa respectivă pentru a lua premiul.
    • Obiectivul jocului este să atingeți un scor cât mai apropiat de 21 cu cărțile pe care le aveți în mână FĂRĂ să depășiți 21. În momentul depășirii scorului 21, ați făcut BUST și veți pierde runda de joc.
    • Cărțile sunt amestecate aleatoriu. Pentru a oferi o șansă extra de joc și a evita „numărarea cărților”, sistemul va calcula câte pachete sunt necesare în momentul începerii rundei (se va oferi un pachet de joc pentru fiecare jucător de la masă; spre exemplu, dacă sunt 3 jucători vor fi 3 pachete de cărți pentru jocul respectiv, într-un total de 156 de cărți), după aceea efectuându-se amestecarea propriu-zisă a pachetului mare și împărțirea primelor două cărți.
    • Cărțile vor fi luate mereu din vârful pachetului amestecat, exact ca în viața reală.
    • Scorul cărților va fi astfel:
      • Cărțile 2, 3, 4, ..., 10 oferă scorul scris pe carte.
      • Cărțile J, Q, K oferă scorul de 10.
      • Cartea As va oferi ori un scor de 1, ori un scor de 11 în mod automat în funcție de cum e mai benefic pentru jucător. Serverul va recalcula scorul în caz în care la primirea cărții, Asul a fost 11 și mâna totală ar fi peste 21 (ar face BUST), în acest caz Asul va fi setat ca 1 pentru a evita BUST-ul.
    • Jocul oferă, în timpul jocului, sunete în funcție de numărul cărților pe care le aveți (veți auzi dealerul când spune 4, 6, 15, 21, BLACKJACK! — dacă aveți 21 din primele 2 cărți — la primirea cărților și la fiecare cerere de carte). Pentru a auzi sunetul dealerului va trebui să aveți SFX ON din setări și fișierele folderului audio să fie cele implicite ale jocului „vanilla”.
    • În momentul începerii jocului, jucătorilor li se vor extrage sumele de bani ale taxei de intrare de pe cont și vor fi adăugate în premiul din acel joc. Din premiu se vor extrage comisioane în valoare de 5% (4,9% sunt sumele de bani care vor fi șterse de pe server și 0,1% va fi suma de bani care va intra în seiful cazinoului).
    • La începerea jocului se verifică dacă există un jucător care nu are suficienți bani încât să mai continue să joace; dacă există, acesta va fi scos. Dacă după scoaterea acestuia nu există cel puțin doi jucători care pot continua jocul, acesta nu va mai porni.
    • Jocul va începe cu primul jucător de la masă; jucătorii sunt ordonați de la stânga la dreapta la masă; o săgeată roșie va apărea deasupra numelui jucătorului la care îi este rândul.
    • Jucătorii nu își pot vedea cărțile și scorurile unul altuia, excepție fiind momentul în care un jucător face BUST (depășește scorul de 21). Atunci cărțile lui vor fi arătate tuturor jucătorilor, incluzând scorul său.
    • Pentru a simplifica jocul nu există mecanica de SPLIT, cum există într-un joc de blackjack clasic.
    • Jocul va consta în 2 decizii simple pe care va trebui să le ia jucătorul: HIT și STAND.
      • HIT va fi folosit în momentul în care jucătorul dorește să primească încă o carte din pachet.
      • STAND va fi folosit în momentul în care jucătorul nu mai dorește să primească cărți; jucătorul nu va mai putea cere cărți în runda aceea dacă a apăsat STAND.
    • Pentru a da STAND va trebui să aveți un scor al cărților de minim 12.
    • Dacă un jucător nu apasă pe nicio opțiune timp de 30 de secunde, se va da STAND automat. Excepție atunci când scorul este sub 12, dacă este sub 12, serverul va da automat HIT, iar după aceea va da STAND, cu condiția ca scorul să nu fi depășit 21.
    • Câștigătorul va fi calculat în momentul în care nu a mai rămas niciun jucător eligibil pentru a primi cărți (toți au luat ori BUST, ori au dat STAND, ori a rămas un singur jucător care nu a făcut BUST dintre toți jucătorii). 
  • Modificări Generale
    • Comerciant Explozibil ~ Vedere Generală
      • Jucătorul găsește Comertiantul de Explozibil în San Fierro folosind /gps → Locații Importante→ Comerciant Explozibil.
      • Jucătorul ajunge la NPC și creează bombe, dacă îndeplinește cerințele: să nu fie polițist, să nu aibă nivel de Wanted, să nu facă job sau într-un grup de rob, să nu fie încătușat sau freeze, să nu fie în vehicul, să aibă mai puțin de 3 bombe.
      • Jucătorul trebuie să aibă și banii pentru costul per bombă, care scade cu nivelul de skill la Arms Dealer.
        • Skill 1 → 500,000 materiale per bombă.
        • Skill 2 → 437,500 materiale per bombă.
        • Skill 3 → 375,000 materiale per bombă.
        • Skill 4 → 312,500 materiale per bombă.
        • Skill 5 → 250,000 materiale per bombă.
      • De îndată ce jucătorul confirmă comanda, va primi un punct de ridicare; jucătorul trebuie să meargă acolo pentru a colecta bombele.
      • La colectare, materialele sunt consumate, bombele sunt adăugate în inventarul jucătorului (maxim 3), și aceste bombe pot fi folosite pentru a jefui ATM-uri.
    • Jefuire ATM ~ Vedere Generală
      • Jucătorul poate jefui orice ATM, cu condiția să nu fi fost jefuit recent, apropiindu-se de acesta pentru a declanșa un minigame cu tastatură; Comerciantul de Explozibil trimite un cod de activare din 10 cifre prin SMS, apare un textdraw cu bomba, iar jucătorul trebuie să introducă exact acel cod pentru a arma bomba.
      • Jucătorul trebuie să îndeplinească cerințele de bază: nivel 7+, să nu fie polițist, fără nivel de Wanted, suficiente Rob Points, licență de zbor valabilă și cel puțin o bombă creată.
      • Jucătorul începe procesul cu o intenție activă de jefuire ATM; dacă se îndepărtează de ATM sau închide interfața, tentativa eșuează și se aplică un cooldown scurt.
      • Dacă jucătorul se deconectează sau moare cât timp interfața cu bomba este activă, jaful eșuează automat și primește Wanted pentru tentativă de jaf.
      • Dacă jucătorul se deconectează sau moare cât timp interfața cu bomba nu este activă, jaful eșuează silențios, fără a primi Wanted.
      • Jucătorul introduce codul din 10 cifre:
        • Dacă codul este greșit sau incomplet, tentativa eșuează, are loc o explozie locală, iar jucătorul primește Wanted pentru detonare eșuată.
        • Dacă codul este corect, bomba se armează, jucătorul o plantează, iar după un scurt timer ATM-ul explodează.
      • După detonare, bomba este consumată, ATM-ul trece într-o stare stricată, jucătorul primește Wanted pentru jaf, iar lângă ATM apare un sac de bani personal ce poate fi ridicat.
      • Jucătorul are 90 de secunde pentru a ridica sacul de bani; dacă nu îl ridică, prada expiră și jaful eșuează.
      • Dacă jaful reușește, ATM-ul vizat este dezactivat complet pentru perioada de cooldown setată (180s). În acest timp, nu poate fi jefuit din nou și nici folosit de alți jucători pentru operațiuni bancare sau retrageri. După expirarea cooldown-ului, ATM-ul revine automat la starea normală de utilizare.
      • La colectarea sacului de bani, jucătorul primește instant o recompensă de bază determinată de skill-ul său la Rob (skill mai mare = sumă mai mare):
        • Skill 1 → $12,500-$17,500
        • Skill 2 → $17,500-$22,500
        • Skill 3 → $22,500-$27,500
        • Skill 4 → $27,500-$32,500
        • Skill 5 → $32,500-$37,500
      • Câștigul jucătorului este mărit de bonusurile active de maraton, bonusurile de nivel și bonusurile de skinuri deținute.
      • Jucătorul primește 7 puncte de maraton, 3 EXP de clan și 1 punct de skill la Rob.
      • Jucătorul pierde Rob Points pentru începerea jafului (suma finală poate fi redusă de bonusurile de skin), doar dacă ridică sacul de bani de lângă ATM.
      • Dacă jucătorului îi lipsește o licență de zbor valabilă după ridicare, secvența de evadare nu va porni.
      • Jucătorul trebuie să efectueze o secvență de evadare cu risc ridicat folosind o parașută. După colectarea sacului de bani, un checkpoint este setat într-un alt oraș, iar jucătorul trebuie să ajungă acolo cu un avion sau elicopter.
      • La atingerea punctului de extracție, jucătorul este aruncat în aer și primește o parașută. Un indicator de altitudine ghidează evadarea:
        • Peste 500m → prea sus.
        • Între 350-500m → BINE (sigur de deschis).
        • Sub 350m → prea jos (eșec).
      • Dacă parașuta este deschisă prea devreme sau prea târziu, evadarea eșuează.
      • Dacă parașuta este deschisă în intervalul BINE, evadarea reușește, jucătorul scapă de Wanted, primește 5 puncte de maraton pentru evadare și finalizează jaful.
    • Comanda /stats afișează acum cantitatea de droguri îmbunătățite pe care le deține un jucător, împreună cu numărul de bombe pe care le are.
    • Jucătorii pot arunca acum atât droguri îmbunătățite, cât și bombe folosind comanda /throw.
    • Când un membru al Police Department folosește /frisk pe un jucător, atât drogurile îmbunătățite cât și bombele pentru jaf ATM vor fi vizibile în rezultatele percheziției.
    • Membrii Police Department pot confisca acum droguri îmbunătățite și bombe pentru jaf ATM de la jucători folosind comanda /confiscate.
    • Dacă drogurile îmbunătățite sau bombele pentru jaf ATM sunt confiscate, membrii Police Department pot acorda nivel de Wanted jucătorului pentru Deținere de Droguri/Bombe.
    • Seiful a fost îmbunătățit pentru a stoca și ascunde droguri îmbunătățite pe lângă drogurile normale.
    • Jucătorii pot vedea toate cele 10 ATM-uri disponibile folosind /gps → ATMs, unde fiecare ATM afișează statusul său curent (activ sau dezactivat).
    • Membrii facțiunii School Instructors pot anula acum o ofertă activă de licență. Dacă un /givelicense a fost dat din greșeală, poate fi retras oricând folosind /cancel license.
    • A fost adăugată o culoare albă pentru ID-ul jucătorilor care oferă apeluri către poliție prin [/emergency] și la alte mesaje oferite de dispecer.
    • A fost rezolvată o problemă unde membrii Sons of Anarchy cu privilegiul Car Jacker nu beneficiau corect de cooldown-ul redus (5 minute → 4 minute) între furturile de mașini.
    • A fost rezolvat un bug unde payday-ul nu se declanșa corect, asigurând că recompensele și notificările sunt procesate corect.
    • A fost rezolvat un bug care îngheța jucătorii care foloseau comanda [/ram] pentru a intra în HQ-ul facțiunii LS School Instructors.
    • A fost rezolvat un bug care nu permitea unui jucător cu bonus skin de mai puține puncte pentru rob să fie invitat într-o echipă de rob, deși ar fi avut punctele minime în mod teoretic cu scăderea punctelor oferită de skin.
    • Alte bug-uri minore au fost rezolvate.

English

 

  • Sons Of Anarchy Faction Update
    • The Color of SoA has been changed from #387565 to #7A003F
    • A new Labs System has been introduced for Sons of Anarchy members.
      • Labs now allow SOA to plant and harvest enhanced drugs using dedicated plots.
      • There are a total of 12 plots inside the lab, and each plot can be assigned to a Sons of Anarchy member.
      • Leaders and sub-leaders have the ability to assign a single plot to a specific member using the /members -> SoA Lab Control Panel command, but only if the member meets the following requirements:
        • Must be rank 4+ / Must not be banned / Must have logged in recently (inactive for more than 3 days = not eligible)
      • Each member can be assigned to only one plot at a time.
      • It is the leader’s/subleader's responsibility to manage orientation by rotating plots between members (e.g., one member may hold a plot this week, another the following week).
      • Any SOA member can enter the lab, but only members who meet the requirements above can plant and harvest the plots.
      • When a player leaves the faction for any reason while having a plot assignment, the plot will be automatically unassigned.
      • On payday and on login, SOA members who own a plot will receive a status update:
        •  Growing → shows how much time is left until the plot is ready.
        •  Ready → shows how much time remains before the plot withers (12h countdown).
        • Withered → informs the member that their plot has already withered.
      • Plot Phase ~ 1 - Planting
        • Assigned members can plant seeds by clicking Y near their plot.
        •  Once planted, the plot begins its growth cycle and will be ready to harvest in 24 hours.
        • The plot now shows the owner, the planting time, the harvest-ready time, the last watered time, and the next watering due time.
      • Plot Phase ~ 2 - Watering
        • All SOA members, no matter what rank, can water any plot that is not their own by clicking Y near the plot which requires watering.
        • Watering accelerates the growth of a plot by reducing its remaining time by 1 hour, bringing it closer to the harvest-ready state.
        • Plots that are in a ready state cannot be watered by any member.
        • Each plot can only be watered once every 4 hours. If a member waters it, no other member can water the same plot until the cooldown expires.
        • The member who waters a plot will receive a Faction Report point. Anti-abuse protection applies: no report point is granted if the watering member and the plot owner share the same IP.
        • Successful watering is announced to the faction with the names of both the helper and the owner.
      • Plot Phase ~ 3 - Harvesting
        • Only the assigned member can harvest their own plot once the 24-hour growth cycle is complete.
        • If a plot is ready to harvest, the assigned player will be notified at every payday and again upon logging in.
        • Harvest yield depends on the member’s Drugs Dealer skill:
          • Skill 1 → 600g / Skill 2 → 700g / Skill 3 → 800g / Skill 4 → 900g / Skill 5 → 1000g
        • Upon harvesting a plot, the member will receive 4 Clan XP, 20 Marathon Points, and 2 Skill Points as if they worked in the Drugs Dealer job.
        • There’s a chance (from owned skins) to get x2 Job Skill Points when harvesting.
        • Every harvest is automatically announced to the faction with the member’s name, plot number, and grams harvested.
      • Plot Phase ~ 4 - Withering
        • If a plot is not harvested within 12 hours after it becomes ready, it withers.
        • When a plot withers, its planting and watering progress is completely reset, but the plot assignment to the member remains unchanged.
        • When a plot withers, a faction feed message is broadcast to all members, and if the owner is online they also receive a personal notification.
    • Enhanced Drugs System - Harvesting plots inside the Sons of Anarchy Lab now rewards Enhanced Drugs, a new category of drugs that provides stronger effects.
      • Enhanced versions of Marijuana, Cocaine, Ecstasy, and Meth can be consumed with /useedrugs <type> (not to be confused with /usedrugs, which is for normal drugs).
      • Each type requires grams from the enhanced stash and grants higher health boosts, stronger addiction levels, and unique effects compared to normal drugs:
        • Marijuana → Normal: +5 HP (12g, high addiction) | Enhanced: +10 HP (12g, lower addiction, shorter cooldown).
        • Cocaine → Normal: +20 HP (18g, higher addiction) | Enhanced: +30 HP (18g, lower addiction, faster recovery).
        • Ecstasy → Normal: +50 HP (26g, very high addiction, long immobilization) | Enhanced: +70 HP (26g, lower addiction, shorter immobilization).
        • Meth → Normal: Full HP (38g, extreme addiction, 20s immobilization) | Enhanced: Full HP (38g, reduced addiction, 15s immobilization)
      • Only Sons of Anarchy members can sell enhanced drugs using /selledrugs <Name/ID> <Amount> <Price> (not to be confused with /selldrugs for normal drugs).
      • The price of enhanced drugs is different from normal drugs. Sons of Anarchy members can set the selling price anywhere between $1 and $10,000.
      • Buyers accept with /accept drugs, and enhanced drugs are always marked as “enhanced” in the trade messages.
      • A SOA member earns a Faction Activity Report point for selling enhanced drugs to another player, but only if the trade meets the following conditions:​
        • Only if the trade is at least 5 grams.
        • The buyer is not on the same IP.
        • The buyer is not a member of SOA.
        • At least 10 minutes have passed since the last valid trade with that buyer.
    • Extortion Defense System
      • The extortion system has been expanded to include proper defense mechanics for victims.
        • Victims of extortion can now defend themselves against their extorter without being penalized by the emergency/wanted system.
        • If a victim kills their extorter during the extortion window, all stolen goods (money, materials, drugs, and skin) are automatically refunded.
        • A successful defense triggers clear feedback messages for both players (victim is informed of recovery, extorter is notified of failure).
        • If the extorter dies to someone else (not the victim), the defense opportunity ends, and no refund is issued.
        • If the victim dies while extortion is active, the extorter wins, and the defense window is closed.
        • Extortion pairs (extorter ↔ victim) are now excluded from triggering /emergency or unwanted wanted-level events during their conflict.
    • Import/Export System
      • Sons of Anarchy now participate in the Import/Export system, handling high-value vehicles for profit and faction growth.
      • Every Sunday at 23:00 (server time), SoA receives a new Import/Export quota, replacing the previous week’s progress.
      • Each quota lasts 7 days and contains up to 10 different vehicle models, with each model requiring 2–5 exports to be completed.
      • The /fq command shows per-model progress (status, delivered/required, % and remaining), plus a total summary (overall delivered/required, % complete, models completed/total) and time left until the weekly reset.
      • While working as Car Jacker (Steal locked private cars), if the stolen vehicle model is on SoA’s active weekly list, the run switches to an Import/Export delivery for SoA.
      • The drop-off checkpoint is automatically set to the SOA I/E Garage in your current city (LS / SF / LV); otherwise, the car jacker job initiates rather than Import/Export.
      • The stolen vehicle is eligable for I/E only if:
        • The target must be a private vehiclenot policenot RCnot a rental, and not a clan car.
        •  The owner is not SoAnot in your clan, and doesn’t share your IP.
        • Repeated steals of the same vehicle are ignored.
      • Successful I/E deliveries from Car Jacker runs advance the weekly quota and follow all Import/Export rewards and anti-abuse rules.
      • Only SoA members can deliver vehicles that are part of the current weekly Import/Export quota.
      • If a delivered vehicle matches the active quota, the player receives a payout based on their Car Jacker skill:
        • Skill 1 → ~$980 / Skill 2 → ~$1,070 / Skill 3 → ~$1,200 / Skill 4 → ~$1,380 / Skill 5 → ~$1,660 (before bonuses).
      • Each delivery grants 10 Clan EXP, 10 Marathon Points, faction commission, and 1 Job Skill Point (with a chance to earn x2 from owned skins).
      • Once a model’s quota is reached, any further deliveries of that model no longer count
      • Deliveries also count toward Car Jacker achievements when skill milestones are reached.
      • Faction progress is automatically updated, and every valid delivery is announced to the faction with the member’s name, vehicle model, per-model progress, and overall weekly progress.
      • Delivered vehicles are automatically respawned, and the Car Jacker job ends upon completion.
      • Each valid Import/Export delivery awards the SoA member 1 Faction Activity Report point.
      • When SoA completes the entire weekly Import/Export quota, a random faction buff is activated until the next weekly quota reset:
        • +10% enhanced drugs yield
        • +6h plant growth speed (active plots are accelerated immediately; announcement shows how many were affected and how many became ready)
        • −2 minutes Car Jacker wait time
        • 50% chance to avoid Wanted while stealing vehicles in the Car Jacker job
  • Blackjack
    • A new Blackjack system has been added; the business where blackjack games will take place is Caligula’s Casino LV (ID 114). 
    • The casino offers 12 game tables, each having a maximum of 7 seats.
    • The tables have a minimum entry amount ranging between $100,000 and $20,000,000.
    • The entry amount will be added to the final prize (from which fees will be deducted).
    • To join a table you can press the F key, ENTER, or type the command [/blackjack] near it.
    • To leave the table you can press the LEAVE button or type the command [/blackjack].
    • The game will only start when there are at least 2 players at a table.
    • Real play hours will accumulate during blackjack games.
    • Players who do not choose any option for 60 seconds will be removed from the table for AFK.
    • The game mode is in Blackjack (21) style, but with small modifications compared to the classic mode, consisting of a blackjack game without a dealer. Players will not have to beat the dealer as usual, but to beat all the players at that table in order to win the prize.
    • The objective of the game is to reach a score as close as possible to 21 with the cards you have in hand WITHOUT exceeding 21. At the moment you exceed the score of 21, you have made BUST and you will lose that round.
    • The cards are shuffled randomly. To give an extra chance of play and avoid “card counting”, the system will calculate how many decks are needed at the start of the round (one deck will be provided for each player at the table; for example, if there are 3 players, there will be 3 decks of cards for that game, totaling 156 cards), after which the actual shuffle of the large deck and the dealing of the first two cards will take place.
    • The cards will always be drawn from the top of the shuffled deck, just like in real life.
    • The cards score will be as follows:
      • Cards 2, 3, 4, …, 10 give the score written on the card.
      • .Cards J, Q, K have a score of 10.
      • The Ace card will automatically give either a score of 1 or 11, depending on which is more beneficial for the player. The server will recalculate the score in case, when receiving the card, the Ace was counted as 11 and the total hand would exceed 21 (BUST). In this case, the Ace will be set to 1 to avoid the BUST.
    • The game offers, during play, sounds depending on the number of cards you have (you will hear the dealer when he says 4, 6, 15, 21, BLACKJACK! — if you have 21 from the first 2 cards — when receiving the cards and at each card request). To hear the dealer’s voice you must have SFX ON in settings and the audio folder files must be the default “vanilla” game files.
    • At the beginning of the game, players will have the entry fee deducted from their account and it will be added to the prize pool of that game. From the prize, fees of 5% will be deducted (4.9% are amounts of money that will be removed from the server and 0.1% will be the amount of money that will go into the casino’s vault).
    • At the start of the game, it is checked if there is a player who does not have enough money to continue playing; if there is, that player will be removed. If after removing that player there are not at least two players who can continue the game, it will not start.
    • The game will start with the first player at the table; players are ordered from left to right at the table; a red arrow will appear above the name of the player whose turn it is.
    • Players cannot see each other’s cards and scores, except when a player makes BUST (exceeds the score of 21). Then his cards will be shown to all players, including his score.
    • To simplify the game there is no SPLIT mechanic, as in a classic blackjack game.
    • The game will consist of 2 simple decisions that the player will have to make: HIT and STAND.
      • HIT will be used when the player wants to receive another card from the deck.
      • STAND will be used when the player no longer wants to receive cards; the player will no longer be able to ask for cards in that round if he has pressed STAND.
    • To choose STAND you must have a minimum card score of 12.
    • If a player does not press any option for 30 seconds, STAND will be automatically applied. Exception when the score is under 12, if is under 12 the server will HIT automatically and after that will STAND, if the score haven't reached greater than 21.
    • The winner will be calculated when there are no more eligible players to receive cards (all have either gone BUST, chosen STAND, or there is only one player left who did not go BUST among all players). 
  • Overall Modifications
    • Explosives Merchant ~ Overview
      • The player finds the Explosives Merchant in San Fierro using /gps → Important Locations → Explosives Merchant.
      • The player approaches the NPC to craft bombs, provided they meet the requirements: not a cop, no Wanted level, not in a job or rob group, not cuffed or frozen, not inside a vehicle, and carrying fewer than 3 bombs.
      • The player must also have enough materials to cover the cost per bomb, which decreases with higher Arms Dealer skill.
        • Skill 1 → 500,000 materials per bomb.
        • Skill 2 → 437,500 materials per bomb.
        • Skill 3 → 375,000 materials per bomb.
        • Skill 4 → 312,500 materials per bomb.
        • Skill 5 → 250,000 materials per bomb.
      • Once the player confirms the order, a drop-off point is assigned; the player must travel there to collect the bombs.
      • Upon collection, the materials are consumed, the bombs are added to the player’s inventory (up to 3 max), and these bombs can then be used to trigger ATM robberies.
    • ATM Robbery ~ Overview
      • The player can rob any ATM, provided it wasn’t recently robbed, by approaching it to trigger a keypad minigame; the Explosives Merchant texts a 10-digit activation code, a bomb textdraw appears, and the player must enter that exact code to arm the bomb.
      • The player must meet the basics: level 7+, not a cop, no Wanted, enough Rob Points, a valid flying license, and at least one crafted bomb.
      • The player starts the flow with an active ATM intent; if they move away from the ATM or close the UI, the attempt fails and a short cooldown applies.
      • If the player disconnects or dies while the bomb UI is active, the robbery automatically fails and they receive Wanted for attempted robbery.
      • If the player disconnects or dies while the bomb UI is not active, the robbery fails silently with no Wanted given.
      • The player types the 10-digit code:
        • If the code is wrong or incomplete, the attempt fails, a local explosion plays, and the player receives Wanted for a failed detonation.
        • If the code is correct, the bomb arms, the player plants it, and after a short timer the ATM explodes.
      • Upon detonating the bomb is consumed, the ATM switches to a broken state, the player receives Wanted for the robbery, and a personal cash-bag pickup spawns near the ATM.
      • The player has 90 seconds to pick up the cash bag; if they don’t, the loot expires and the robbery fails.
      • If the robbery succeeds, the targeted ATM is disabled entirely for the set cooldown (180s). During this time, it cannot be robbed again, and it cannot be used by any other player for banking or withdrawals. Once the cooldown expires, the ATM automatically restores to its normal usable state.
      • Upon collecting the money bag, the player is immediately granted a base payout determined by their Rob skill (higher skill = larger base cut):
        • Skill 1 → $12,500–$17,500
        • Skill 2 → $17,500–$22,500
        • Skill 3 → $22,500–$27,500
        • Skill 4 → $27,500–$32,500
        • Skill 5 → $32,500–$37,500
      • The player’s payout is boosted by active marathon bonuses, level bonuses, and applicable owned-skin bonuses.
      • The player gains 7 marathon points, 3 clan EXP, and 1 Rob skill point.
      • The player loses Rob Points for starting the rob (final amount can be reduced by skin bonuses) only if the player picks up the bag of cash near the ATM.
      • If the player lacks a valid flying license after pickup, the escape sequence won't trigger.
      • The player must perform a high-risk escape sequence using a parachute. After collecting the cash bag, a checkpoint is set in another city, and the player must reach it with an airplane or helicopter.
      • Upon reaching the extraction point, the player is ejected into the air and given a parachute. An altitude indicator guides the escape:
        • Above 500m → too high.
        • Between 350–500m → GOOD (safe to open).
        • Below 350m → too low (fail).
      • If the parachute is opened too early or too late, the escape fails.
      • If the parachute is opened within the GOOD altitude, the escape succeeds, the player clears their Wanted level, earns 5 marathon points for escaping, and completes the robbery.
    • The /stats command now displays the amount of enhanced drugs a player possesses, along with the number of bombs they own.
    • Players can now throw both enhanced drugs and bombs using the /throw command.
    • When a Police Department member uses /frisk on a player, both enhanced drugs and ATM robbery bombs will now be visible in the frisk results.
    • Police Department members can now confiscate enhanced drugs and ATM robbery bombs from players using the command /confiscate.
    • If enhanced drugs or ATM robbery bombs are confiscated, Police Department members may issue a wanted level to the player for Possession of Drugs/Bombs.
    • The safebox has been upgraded to store and conceal enhanced drugs in addition to normal drugs.
    • Players can view all 10 available ATMs using /gps → ATMs, where each ATM shows its current status (active or disabled).
    • Members of the School Instructors faction can now cancel an active license offer. If a /givelicense was made by mistake, it can be withdrawn at any time using /cancel license.
    • A white color has been added for the player ID of those who make calls to the police using [/emergency] and for other messages provided by the APB.
    • Fixed an issue where Sons of Anarchy members with the Car Jacker privilege did not benefit correctly from the reduced cooldown (5 minutes → 4 minutes) between carjacks.
    • Fixed a bug where payday was not triggering correctly, ensuring rewards and notifications now process as intended.
    • A bug has been fixed that froze players who used the [/ram] command to enter the HQ of the LS School Instructors faction.
    • A bug has been fixed that prevented a player with a bonus skin that reduces the required robbery points from being invited into a robbery team, even though they theoretically had the minimum points needed after the reduction provided by the skin.
    • Other minor bugs have been fixed.
01.09.2025 - 8.8.1 - by mushrooma and Madalin
4.9    star_border star_border star_border star_border star_border
01.08.2025 - 8.8 - by mushrooma and Madalin
4.1    star_border star_border star_border star_border star_border
01.06.2025 - 8.7.1 - by Madalin
4.3    star_border star_border star_border star_border star_border
01.05.2025 - 8.7 - by mushrooma
4    star_border star_border star_border star_border star_border
13.04.2025 - 8.6 - by Madalin
4.6    star_border star_border star_border star_border star_border
28.02.2025 - 8.5 - by Madalin
4.2    star_border star_border star_border star_border star_border
24.01.2025 - 8.4 - by Madalin and mushrooma
4.7    star_border star_border star_border star_border star_border
29.12.2024 - 8.3.3 - by Madalin
4.3    star_border star_border star_border star_border star_border
19.12.2024 - 8.3.2 - by Madalin
4.5    star_border star_border star_border star_border star_border
09.12.2024 - 8.3.1 - by Madalin
4.8    star_border star_border star_border star_border star_border
01.12.2024 - 8.3 - by Madalin and mushrooma
4.3    star_border star_border star_border star_border star_border
28.10.2024 - 8.2 - by Madalin and mushrooma
3.6    star_border star_border star_border star_border star_border
01.10.2024 - 8.1.1 - by Madalin and Mushroom
3.7    star_border star_border star_border star_border star_border
31.08.2024 - 8.1.0 - by mushrooma
4.5    star_border star_border star_border star_border star_border
31.07.2024 - 8.0.1 - 8.0.3 - by mushrooma
4.3    star_border star_border star_border star_border star_border
01.07.2024 - 8.0.0 - by mushrooma
3.9    star_border star_border star_border star_border star_border
25.03.2024 - 7.3.2 - by mushrooma
3.1    star_border star_border star_border star_border star_border
14.02.2024 - 7.3.1 - by mushrooma
4.5    star_border star_border star_border star_border star_border
03.01.2024 - 7.3 - by mushrooma
4.2    star_border star_border star_border star_border star_border
11.12.2023 - 7.2.9b - by mushrooma
3.8    star_border star_border star_border star_border star_border
30.11.2023 - 7.2.9 - by mushrooma
4.2    star_border star_border star_border star_border star_border
01.09.2023 - 7.2.7 - by mushrooma
4.6    star_border star_border star_border star_border star_border
08.07.2023 - 7.2.6b - by mushrooma
4.2    star_border star_border star_border star_border star_border
04.07.2023 - 7.2.6 - by mushrooma
3.8    star_border star_border star_border star_border star_border
02.04.2023 - 7.2.5 - by mushrooma
2.1    star_border star_border star_border star_border star_border
01.03.2023 - 7.2.4 - by mushrooma
2.5    star_border star_border star_border star_border star_border
23.01.2023 - 7.2.3 - by mushrooma
3.6    star_border star_border star_border star_border star_border
01.12.2022 - 7.2.2 - by mushrooma
4.6    star_border star_border star_border star_border star_border
29.10.2022 - Version 7.2.1 - by Kelton
3    star_border star_border star_border star_border star_border
01.10.2022 - Version 7.2.0 - by mushrooma
3.4    star_border star_border star_border star_border star_border
01.09.2022 - Version 7.1.9 - by mushrooma
3.8    star_border star_border star_border star_border star_border
30.07.2022 - Version 7.1.8 - by mushrooma
4.6    star_border star_border star_border star_border star_border
30.06.2022 - Version 7.1.7 - by mushrooma
3.3    star_border star_border star_border star_border star_border
14.06.2022 - Version 7.1.6 - by mushrooma
4.4    star_border star_border star_border star_border star_border
08.06.2022 - Version 7.1.5 - by mushrooma
4    star_border star_border star_border star_border star_border
14.04.2022 - Version 7.1.4 - by mushrooma
3.5    star_border star_border star_border star_border star_border
14.02.2022 - Version 7.1.3 - by mushrooma
3.2    star_border star_border star_border star_border star_border
22.01.2022 - Version 7.1.2 - by mushrooma
2.7    star_border star_border star_border star_border star_border
24.12.2021 - Version 7.1.1 - by mushrooma
3.1    star_border star_border star_border star_border star_border
16.12.2021 - Version 7.1.0c - by [F4L]KillerFish and mushrooma
3.3    star_border star_border star_border star_border star_border
08.12.2021 - Version 7.1.0b - by mushrooma
3.4    star_border star_border star_border star_border star_border
26.11.2021 - Version 7.1.0 - by [F4L]KillerFish and mushrooma
3.1    star_border star_border star_border star_border star_border
29.10.2021 - Version 7.0.10 - by [F4L]KillerFish and mushrooma
3.2    star_border star_border star_border star_border star_border
26.09.2021 - Version 7.0.9 - by [F4L]KillerFish and mushrooma
2.7    star_border star_border star_border star_border star_border
10.09.2021 - Version 7.0.8 - by [F4L]KillerFish and mushrooma
4.2    star_border star_border star_border star_border star_border
31.08.2021 - Version 7.0.7 - by mushrooma and [F4L]KillerFish
4.8    star_border star_border star_border star_border star_border
25.08.2021 - Version 7.0.6 - by mushrooma
4.1    star_border star_border star_border star_border star_border
10.04.2021 - Version 7.0.5 - by [F4L]KillerFish
4.3    star_border star_border star_border star_border star_border
08.03.2021 - Version 7.0.4 - by [F4L]KillerFish
3.9    star_border star_border star_border star_border star_border
22.10.2020 - Version 7.0.2 - by [F4L]KillerFish
2.7    star_border star_border star_border star_border star_border
30.09.2020 - Version 7.0.1 - by [F4L]KillerFish
4.2    star_border star_border star_border star_border star_border
01.09.2020 - Version 7.0.0 - by [F4L]KillerFish
4.6    star_border star_border star_border star_border star_border
17.08.2020 - Version 6.9.9 - by [F4L]KillerFish
3.5    star_border star_border star_border star_border star_border
01.08.2020 - Version 6.9.8 - by [F4L]KillerFish
4.3    star_border star_border star_border star_border star_border
20.07.2020 - Version 6.9.8 - by [F4L]KillerFish
4.4    star_border star_border star_border star_border star_border
29.06.2020 - Version 6.9.7 - by [F4L]KillerFish
4.6    star_border star_border star_border star_border star_border
30.05.2020 - Version 6.9.6 - by [F4L]KillerFish
3.8    star_border star_border star_border star_border star_border
17.05.2020 - Version 6.9.5 - by [F4L]KillerFish
3.6    star_border star_border star_border star_border star_border
14.04.2020 - Version 6.9.4d - by [F4L]KillerFish
3.9    star_border star_border star_border star_border star_border
03.04.2020 - Version 6.9.4c - by [F4L]KillerFish
3.9    star_border star_border star_border star_border star_border
16.03.2020 - Version 6.9.4b - by [F4L]KillerFish
4.4    star_border star_border star_border star_border star_border
08.03.2020 - Version 6.9.4 - by [F4L]KillerFish
4.1    star_border star_border star_border star_border star_border
28.02.2020 - Version 6.9.3 - by [F4L]KillerFish and Adi007
4.3    star_border star_border star_border star_border star_border
09.01.2020 - Version 6.9.2 - by Adi007
2.8    star_border star_border star_border star_border star_border
16.12.2019 - Version 6.9.1 - by Adi007
3.4    star_border star_border star_border star_border star_border
10.12.2019 - Version 6.9.0 - by Adi007
3.1    star_border star_border star_border star_border star_border
30.11.2019 - Version 6.8.9 - by Adi007
4.4    star_border star_border star_border star_border star_border
22.11.2019 - Version 6.8.8 - by Adi007
4.6    star_border star_border star_border star_border star_border
09.11.2019 - Version 6.8.7 - by Adi007 and [F4L]KillerFish
4.8    star_border star_border star_border star_border star_border
24.10.2019 - Version 6.8.6 - by Adi007 and [F4L]KillerFish
4.3    star_border star_border star_border star_border star_border
14.10.2019 - Version 6.8.5 - by Adi007 and [F4L]KillerFish
4.7    star_border star_border star_border star_border star_border
03.10.2019 - Version 6.8.4 - by Adi007 and [F4L]KillerFish
4    star_border star_border star_border star_border star_border
27.09.2019 - Version 6.8.3 - by Adi007 and [F4L]KillerFish
3.4    star_border star_border star_border star_border star_border
20.09.2019 - Version 6.8.2 - by Adi007
3.3    star_border star_border star_border star_border star_border
12.09.2019 - Version 6.8.1 - by Adi007
4.4    star_border star_border star_border star_border star_border
30.08.2019 - Version 6.8.0 - by Adi007
4.8    star_border star_border star_border star_border star_border
27.08.2019 - Version 6.7.9 - by [F4L]KillerFish
3.4    star_border star_border star_border star_border star_border
24.08.2019 - Version 6.7.8 - by Adi007
4.8    star_border star_border star_border star_border star_border
20.08.2019 - Version 6.7.7 - by Adi007
4.1    star_border star_border star_border star_border star_border
30.06.2019 - Version 6.7.6 - by Adi007
3.6    star_border star_border star_border star_border star_border
19.06.2019 - Version 6.7.5b - by Adi007
2.6    star_border star_border star_border star_border star_border
29.05.2019 - Version 6.7.5 - by Adi007
4.3    star_border star_border star_border star_border star_border
22.05.2019 - Version 6.7.4 - by Adi007
4.3    star_border star_border star_border star_border star_border
09.05.2019 - Version 6.7.3 - by Adi007
3.2    star_border star_border star_border star_border star_border
30.04.2019 - Version 6.7.2 - by Adi007
4.6    star_border star_border star_border star_border star_border
22.04.2019 - Version 6.7.1 - by Adi007
4.7    star_border star_border star_border star_border star_border
10.04.2019 - Version 6.7.0b - by Adi007
4.4    star_border star_border star_border star_border star_border
08.04.2019 - Version 6.7.0 - by Adi007
2.8    star_border star_border star_border star_border star_border
27.03.2019 - Version 6.6.9 - by Adi007
3.2    star_border star_border star_border star_border star_border
27.02.2019 - Version 6.6.8 - by Adi007
3.8    star_border star_border star_border star_border star_border
20.02.2019 - Version 6.6.7 - by Adi007
4.2    star_border star_border star_border star_border star_border
11.02.2019 - Version 6.6.6 - by Adi007
2.5    star_border star_border star_border star_border star_border
01.02.2019 - Version 6.6.5 - by Adi007
4.1    star_border star_border star_border star_border star_border
22.01.2019 - Version 6.6.4 / 23.01.2019 - Version 6.6.4b / 24.01.2019 - Version 6.6.4c - by Adi007
4.8    star_border star_border star_border star_border star_border
11.01.2019 - Version 6.6.3 - by Adi007
4.4    star_border star_border star_border star_border star_border
07.01.2019 - Version 6.6.2c - by Adi007
2.3    star_border star_border star_border star_border star_border
30.11.2018 - Version 6.6.1 & 6.6.2 - by Adi007
4.7    star_border star_border star_border star_border star_border
19.11.2018 - Version 6.6.0 - by Adi007
3.5    star_border star_border star_border star_border star_border
26.10.2018 - Version 6.5.9b & 6.5.9c - by Adi007
4.4    star_border star_border star_border star_border star_border
19.09.2018 - Version 6.5.9 - by Adi007
4.6    star_border star_border star_border star_border star_border
16.09.2018 - Version 6.5.8b - by Adi007
4.7    star_border star_border star_border star_border star_border
09.09.2018 - Version 6.5.8 - by Adi007 and [F4L]KillerFish
4.3    star_border star_border star_border star_border star_border
01.09.2018 - Version 6.5.7 - 10 Years Together! - by Adi007
4.4    star_border star_border star_border star_border star_border
13.08.2018 - Version 6.5.6 - by Adi007 and NeroThugLife
3.4    star_border star_border star_border star_border star_border
01.08.2018 - Version 6.5.5 - by Adi007
4.6    star_border star_border star_border star_border star_border
20.07.2018 - Version 6.5.4 - by Adi007 and NeroThugLife
3.8    star_border star_border star_border star_border star_border
29.05.2018 - Version 6.5.3 - by Adi007
4.2    star_border star_border star_border star_border star_border
31.03.2018 - Version 6.5.2 - by Adi007
4.2    star_border star_border star_border star_border star_border
18.02.2018 - Version 6.5.1 - by Adi007 and NeroThugLife
2.8    star_border star_border star_border star_border star_border
03.02.2018 - Version 6.5.0b - by Adi007
4.4    star_border star_border star_border star_border star_border
30.01.2018 - Version 6.5.0 - by Adi007 and NeroThugLife
3.9    star_border star_border star_border star_border star_border
07.01.2018 - Version 6.4.9 - by Adi007 and NeroThugLife
3.5    star_border star_border star_border star_border star_border
24.12.2017 - Version 6.4.8 - by Adi007
4.4    star_border star_border star_border star_border star_border
13.12.2017 - Version 6.4.7 - by Adi007 and NeroThugLife
4.4    star_border star_border star_border star_border star_border
09.12.2017 - Version 6.4.6 - by Adi007 and NeroThugLife
4.1    star_border star_border star_border star_border star_border
30.11.2017 - Version 6.4.5b - by Adi007
4.6    star_border star_border star_border star_border star_border
27.11.2017 - Version 6.4.5 - by Adi007
4.3    star_border star_border star_border star_border star_border
17.11.2017 - Version 6.4.4 - by Adi007
3.4    star_border star_border star_border star_border star_border
30.10.2017 - Version 6.4.3 - by Adi007 and NeroThugLife
4.4    star_border star_border star_border star_border star_border
24.09.2017 - Version 6.4.2 - by Adi007 and NeroThugLife
4.3    star_border star_border star_border star_border star_border
11.09.2017 - 6.4.1 - by Adi007
3.8    star_border star_border star_border star_border star_border
25.08.2017 - Version 6.4 - by Adi007
4.5    star_border star_border star_border star_border star_border
19.06.2017 - Version 6.3.9 - by Adi007
4.4    star_border star_border star_border star_border star_border
01.06.2017 - Version 6.3.8 - by [F4L]KillerFish and Adi007
4.6    star_border star_border star_border star_border star_border
01.05.2017 - Version 6.3.7 - by [F4L]KillerFish and Adi007
4.4    star_border star_border star_border star_border star_border
09.04.2017 - Version 6.3.6 - by Adi007 and [F4L]KillerFish
4.7    star_border star_border star_border star_border star_border
31.03.2017 - Version 6.3.5b - by Adi007
3.3    star_border star_border star_border star_border star_border
18.03.2017 - Version 6.3.5 - by [F4L]KillerFish and Adi007
3.4    star_border star_border star_border star_border star_border
06.02.2017 - Version 6.3.4b - by [F4L]KillerFish and Adi007
4.1    star_border star_border star_border star_border star_border
01.02.2017 - Version 6.3.4 - by [F4L]KillerFish and Adi007
4.2    star_border star_border star_border star_border star_border
16.12.2016 - Version 6.3.3b - by [F4L]KillerFish
4.2    star_border star_border star_border star_border star_border
01.12.2016 - Version 6.3.3 - by Adi007 and [F4L]KillerFish
3.5    star_border star_border star_border star_border star_border
24.10.2016 - Version 6.3.2b - by [F4L]KillerFish
4    star_border star_border star_border star_border star_border
30.08.2016 - Version 6.3.2 - by [F4L]KillerFish and Adi007
4    star_border star_border star_border star_border star_border
04.08.2016 - Version 6.3.1b - by Adi007
4    star_border star_border star_border star_border star_border
28.07.2016 - Version 6.3.1 - by [F4L]KillerFish and Adi007
4.2    star_border star_border star_border star_border star_border
09.07.2016 - Version 6.3.0 - by Adi007
4.4    star_border star_border star_border star_border star_border
04.07.2016 - Version 6.2.9 - by [F4L]KillerFish
4.4    star_border star_border star_border star_border star_border
30.06.2016 - Version 6.2.8 - by [F4L]KillerFish
4    star_border star_border star_border star_border star_border
25.06.2016 - Version 6.2.7 - by [F4L]KillerFish
4    star_border star_border star_border star_border star_border
16.06.2016 - Version 6.2.6b - by [F4L]KillerFish
3.4    star_border star_border star_border star_border star_border
01.06.2016 - Version 6.2.6 - by [F4L]KillerFish
4    star_border star_border star_border star_border star_border
22.05.2016 - Version 6.2.5 - by [F4L]KillerFish
3.4    star_border star_border star_border star_border star_border
27.04.2016 - Version 6.2.4 - by [F4L]KillerFish
3.7    star_border star_border star_border star_border star_border
19.04.2016 - Version 6.2.3 - by [F4L]KillerFish
3.9    star_border star_border star_border star_border star_border
01.04.2016 - Version 6.2.2b - by [F4L]KillerFish
3.7    star_border star_border star_border star_border star_border
26.03.2016 - Version 6.2.2 - by [F4L]KillerFish
3.4    star_border star_border star_border star_border star_border
02.03.2016 - Version 6.2.1 - by [F4L]KillerFish
3.4    star_border star_border star_border star_border star_border
15.02.2016 - Version 6.2.0 - by [F4L]KillerFish
3.7    star_border star_border star_border star_border star_border
25.01.2016 - Version 6.1.9 - by [F4L]KillerFish
3.4    star_border star_border star_border star_border star_border
16.01.2016 - Version 6.1.8 - by [F4L]KillerFish
3.4    star_border star_border star_border star_border star_border
29.12.2015 - Version 6.1.7 - by [F4L]KillerFish
3.4    star_border star_border star_border star_border star_border
18.12.2015 - Version 6.1.6 - by [F4L]KillerFish
4.3    star_border star_border star_border star_border star_border
01.12.2015 - Version 6.1.5 - by [F4L]KillerFish
4.2    star_border star_border star_border star_border star_border
22.11.2015 - Version 6.1.4 - by [F4L]KillerFish
3.8    star_border star_border star_border star_border star_border
08.11.2015 - Version 6.1.3 - by [F4L]KillerFish
4.2    star_border star_border star_border star_border star_border
29.10.2015 - Version 6.1.2 - by [F4L]KillerFish
4    star_border star_border star_border star_border star_border
20.10.2015 - Version 6.1.1 - by [F4L]KillerFish
4    star_border star_border star_border star_border star_border
28.09.2015 - Version 6.1.0 - by [F4L]KillerFish
4.1    star_border star_border star_border star_border star_border
12.09.2015 - Version 6.0.9b - by [F4L]KillerFish
3.7    star_border star_border star_border star_border star_border
31.08.2015 - Version 6.0.9 - by [F4L]KillerFish
4    star_border star_border star_border star_border star_border
23.08.2015 - Version 6.0.8 - by [F4L]KillerFish
3.4    star_border star_border star_border star_border star_border
09.08.2015 - Version 6.0.7 - by [F4L]KillerFish
3.7    star_border star_border star_border star_border star_border
03.08.2015 - Version 6.0.6 - by [F4L]KillerFish
4.4    star_border star_border star_border star_border star_border
15.07.2015 - Version 6.0.5 - by [F4L]KillerFish
4.2    star_border star_border star_border star_border star_border
05.07.2015 - Version 6.0.4 - by [F4L]KillerFish
4    star_border star_border star_border star_border star_border
30.06.2015 - Version 6.0.3 - by [F4L]KillerFish
4.2    star_border star_border star_border star_border star_border
22.06.2015 - Version 6.0.2 - by [F4L]KillerFish
4    star_border star_border star_border star_border star_border
14.06.2015 - Version 6.0.1b - by [F4L]KillerFish
3.7    star_border star_border star_border star_border star_border
31.05.2015 - Version 6.0.1 - by [F4L]KillerFish
3.7    star_border star_border star_border star_border star_border
13.05.2015 - Version 6.0.0 - by [F4L]KillerFish
3.7    star_border star_border star_border star_border star_border
06.05.2015 - Version 5.8.9 - by [F4L]KillerFish
3.7    star_border star_border star_border star_border star_border
19.04.2015 - Version 5.8.8 - by [F4L]KillerFish
4    star_border star_border star_border star_border star_border
05.04.2015 - Version 5.8.7 - by [F4L]KillerFish
3.7    star_border star_border star_border star_border star_border
30.03.2015 - Version 5.8.6 - by [F4L]KillerFish
3.7    star_border star_border star_border star_border star_border
21.03.2015 - Version 5.8.5 - by [F4L]KillerFish
3.7    star_border star_border star_border star_border star_border
07.03.2015 - Version 5.8.4b - by [F4L]KillerFish
3.7    star_border star_border star_border star_border star_border
02.03.2015 - Version 5.8.4 - by [F4L]KillerFish
4    star_border star_border star_border star_border star_border
16.02.2015 - Version 5.8.3 - by [F4L]KillerFish
4    star_border star_border star_border star_border star_border
27.01.2015 - Version 5.8.2 - by [F4L]KillerFish
3.3    star_border star_border star_border star_border star_border
30.12.2014 - Version 5.8.1c - by [F4L]KillerFish
4.7    star_border star_border star_border star_border star_border
23.12.2014 - Version 5.8.1b - by [F4L]KillerFish
4.7    star_border star_border star_border star_border star_border
22.12.2014 - Version 5.8.1 - by [F4L]KillerFish
4    star_border star_border star_border star_border star_border
07.12.2014 - Version 5.8.0b - by [F4L]KillerFish
4.7    star_border star_border star_border star_border star_border
28.11.2014 - Version 5.8.0 - by [F4L]KillerFish
4.7    star_border star_border star_border star_border star_border
09.11.2014 - Version 5.7.9 - by [F4L]KillerFish
4.7    star_border star_border star_border star_border star_border
30.10.2014 - Version 5.7.8 - by [F4L]KillerFish
4.7    star_border star_border star_border star_border star_border
11.10.2014 - Version 5.7.7 - by [F4L]KillerFish
4    star_border star_border star_border star_border star_border
02.10.2014 - Version 5.7.6 - by [F4L]KillerFish
4.3    star_border star_border star_border star_border star_border
22.09.2014 - Version 5.7.5 - by [F4L]KillerFish
4    star_border star_border star_border star_border star_border
14.09.2014 - Version 5.7.4a - by [F4L]KillerFish
3.8    star_border star_border star_border star_border star_border
14.09.2014 - Version 5.7.4 - by [F4L]KillerFish
4.3    star_border star_border star_border star_border star_border
07.09.2014 - Version 5.7.3 - by [F4L]KillerFish
4.2    star_border star_border star_border star_border star_border
25.08.2014 - Version 5.7.2 - by [F4L]KillerFish
4    star_border star_border star_border star_border star_border
17.08.2014 - Version 5.7.1 - by [F4L]KillerFish
3.7    star_border star_border star_border star_border star_border
11.08.2014 - Version 5.7.0 - by [F4L]KillerFish
4    star_border star_border star_border star_border star_border
04.08.2014 - Version 5.6.9 - by [F4L]KillerFish
4    star_border star_border star_border star_border star_border
02.08.2014 - Version 5.6.8 - by [F4L]KillerFish
3.7    star_border star_border star_border star_border star_border
30.07.2014 - Version 5.6.7 - by [F4L]KillerFish
3.8    star_border star_border star_border star_border star_border
18.07.2014 - Version 5.6.6 - by [F4L]KillerFish
4.2    star_border star_border star_border star_border star_border
07.07.2014 - Version 5.6.5 - by [F4L]KillerFish
4.2    star_border star_border star_border star_border star_border
03.07.2014 - Version 5.6.4 - by [F4L]KillerFish
4.2    star_border star_border star_border star_border star_border
22.06.2014 - Version 5.6.3 - by [F4L]KillerFish
4    star_border star_border star_border star_border star_border
11.06.2014 - Version 5.6.2 - by [F4L]KillerFish
4    star_border star_border star_border star_border star_border
06.06.2014 - Version 5.6.1 - by [F4L]KillerFish
4    star_border star_border star_border star_border star_border
01.06.2014 - Version 5.6.0 - by [F4L]KillerFish
4    star_border star_border star_border star_border star_border
26.04.2014 - Version 5.5.9 - by [F4L]KillerFish
4.2    star_border star_border star_border star_border star_border
19.04.2014 - Version 5.5.8 - by [F4L]KillerFish
4.6    star_border star_border star_border star_border star_border
19.04.2014 - Version 5.5.7 - by [F4L]KillerFish
4    star_border star_border star_border star_border star_border
13.04.2014 - Version 5.5.6 - by Mastertrap21
4.2    star_border star_border star_border star_border star_border
05.04.2014 - Version 5.5.5 - by Mastertrap21
3.7    star_border star_border star_border star_border star_border
03.04.2014 - Version 5.5.4 - by Mastertrap21
4    star_border star_border star_border star_border star_border
01.04.2014 - Version 5.5.3 - by Mastertrap21
4    star_border star_border star_border star_border star_border
30.03.2014 - Version 5.5.2 - by Mastertrap21
4    star_border star_border star_border star_border star_border
22.03.2014 - Version 5.5.1 - by Mastertrap21
4    star_border star_border star_border star_border star_border
22.02.2014 - Version 5.5.0 - by Mastertrap21
3.8    star_border star_border star_border star_border star_border
22.02.2014 - Version 5.4.9 - by Mastertrap21
3.4    star_border star_border star_border star_border star_border
20.02.2014 - Version 5.4.8 - by Mastertrap21
3.4    star_border star_border star_border star_border star_border
16.02.2014 - Version 5.4.7 - by Mastertrap21
3.4    star_border star_border star_border star_border star_border
29.01.2014 - Version 5.4.6 - by Mastertrap21
3.4    star_border star_border star_border star_border star_border
19.01.2014 - Version 5.4.5 - by Mastertrap21
3.7    star_border star_border star_border star_border star_border
01.12.2013 - Version 5.4.4 - by Mastertrap21
3.9    star_border star_border star_border star_border star_border
13.11.2013 - Version 5.4.3 - by Mastertrap21
3.4    star_border star_border star_border star_border star_border
11.11.2013 - Version 5.4.2 - by Mastertrap21
3.4    star_border star_border star_border star_border star_border
10.11.2013 - Version 5.4.1 - by Mastertrap21
3.4    star_border star_border star_border star_border star_border
03.11.2013 - Version 5.4.0 - by Mastertrap21
3.7    star_border star_border star_border star_border star_border
12.10.2013 - Version 5.3.9 - by Mastertrap21
3.4    star_border star_border star_border star_border star_border
11.10.2013 - Version 5.3.8 - by Mastertrap21
3.4    star_border star_border star_border star_border star_border
10.10.2013 - Version 5.3.7 - by Mastertrap21
3.4    star_border star_border star_border star_border star_border
16.09.2013 - Version 5.3.6 - by Mastertrap21
3.4    star_border star_border star_border star_border star_border
10.07.2013 - Version 5.3.4 - by Mastertrap21
3.7    star_border star_border star_border star_border star_border
03.07.2013 - Version 5.3.2 - by Mastertrap21
3.4    star_border star_border star_border star_border star_border
08.05.2013 - Version 5.3 - by Mastertrap21
3.4    star_border star_border star_border star_border star_border
01.04.2013 - Version 5.2 - by Mastertrap21
3.4    star_border star_border star_border star_border star_border
16.02.2013 - Version 5.3.5 - by Mastertrap21
3.4    star_border star_border star_border star_border star_border
11.02.2013 - Version 5.1.5 - by Mastertrap21
3.4    star_border star_border star_border star_border star_border
16.01.2013 - Version 5.1.0 - by Mastertrap21
4.3    star_border star_border star_border star_border star_border
25.10.2012 - Version 4.1.220 - by Mastertrap21
4.2    star_border star_border star_border star_border star_border
01.09.2012 - Version 4.1.219 - by Mastertrap21
4.3    star_border star_border star_border star_border star_border
27.07.2012 - Version 4.1.218b - by Mastertrap21
4    star_border star_border star_border star_border star_border
20.07.2012 - Version 4.1.218 - by Mastertrap21
4    star_border star_border star_border star_border star_border
16.07.2012 - Version 4.1.217 - by Mastertrap21
4.2    star_border star_border star_border star_border star_border
28.06.2012 - Version 4.1.216 - by Mastertrap21
4.2    star_border star_border star_border star_border star_border
14.06.2012 - Version 4.1.215 - by Mastertrap21
4    star_border star_border star_border star_border star_border
06.06.2012 - Version 4.1.214 - by Mastertrap21
4    star_border star_border star_border star_border star_border
26.05.2012 - Version 4.1.213 - by Mastertrap21
4    star_border star_border star_border star_border star_border
19.05.2012 - Version 4.1.212 - by Mastertrap21
3.8    star_border star_border star_border star_border star_border
14.05.2012 - Version 4.1.211 - by Mastertrap21
4.2    star_border star_border star_border star_border star_border
05.05.2012 - Version 4.1.209 - by Mastertrap21
4    star_border star_border star_border star_border star_border
01.02.2012 - Version 4.1.201 - by Mastertrap21
4    star_border star_border star_border star_border star_border
23.12.2011 - Version 4.1b - by Mastertrap21
4.2    star_border star_border star_border star_border star_border
26.11.2011 - Version 4.1 - by Mastertrap21
4.4    star_border star_border star_border star_border star_border
28.07.2011 - Version 4.0 - by Mastertrap21
4.2    star_border star_border star_border star_border star_border
04.02.2011 - Version 3.9 - by Mastertrap21
4.2    star_border star_border star_border star_border star_border
25.09.2010 - Version 3.8 - by Mastertrap21
3.8    star_border star_border star_border star_border star_border
21.06.2010 - Version 3.7 - by Mastertrap21
4.4    star_border star_border star_border star_border star_border
23.05.2010 - Version 3.6 - by Mastertrap21
4.2    star_border star_border star_border star_border star_border
07.02.2010 - Version 3.5 - by Mastertrap21
3.9    star_border star_border star_border star_border star_border
18.12.2009 - Version 3.4.1 - by Mastertrap21
4.4    star_border star_border star_border star_border star_border
16.12.2009 - Version 3.4 - by Mastertrap21
4    star_border star_border star_border star_border star_border
21.10.2009 - Version 3.3 - by Mastertrap21
4.3    star_border star_border star_border star_border star_border
18.10.2009 - Version 3.3b - by Mastertrap21
4.3    star_border star_border star_border star_border star_border
14.08.2009 - Version 3.2 - by Mastertrap21
4.1    star_border star_border star_border star_border star_border