Players
Poll
public
#1 Sondaj Fuziune - BIZURILE
-
days
-
hours
-
mins
-
secs
You need to be logged into your account in order to vote.

Română

 

După cum am anunțat pe forum aici, urmează să decidem împreună cum vom proceda cu lucrurile care sunt comune între cele două servere.


Vom începe astfel primul sondaj dintr-o întreagă serie, pentru a vedea părerile voastre, a le pune în balanță cu părerile staffului și sperăm să putem lua cele mai bune decizii ca să avem cât mai mulți jucători mulțumiți.


VĂ ROG CITIȚI CU ATENȚIE OPȚIUNILE DE MAI JOS, DISCUTAȚI CU PRIETENII DACĂ CONSIDERAȚI NECESAR ȘI NU VĂ GRĂBIȚI SĂ VOTAȚI PENTRU CĂ AVEȚI TIMP SUFICIENT. ESTE IMPORTANT SĂ VOTAȚI CÂND SUNTEȚI SIGURI CĂ NU MAI DORIȚI SĂ VĂ SCHIMBAȚI VOTUL.


Vor fi două astfel de sondaje, unul valabil pentru toată lumea deoarece în cazul în care se optează pentru opțiunea de modificare a sistemului de bizuri vor fi implicați și restul jucătorilor, și unul strict pentru proprietarii de bizuri.


Iată opțiunile:


1. MODIFICAREA SISTEMULUI DE BIZURI

  •  introducerea unui nou sistem de acțiuni, care va permite mai mulți jucători să dețină părți din același biz.
  •  profitul tuturor bizurilor va fi dublat, pentru a acomoda cei 2 proprietari inițiali pe care o să-i aibă, astfel încât niciunul nu va pierde producție.
  •  acțiunile vor fi împărțite între cei doi proprietari în funcție de sondaje ulterioare, dacă se decide această variantă.
  •  acțiunile deținute de fiecare jucător vor putea fi vândute parțial sau integral către alți jucători.

Exemplu:
*E doar un exemplu, procentajele și alte aspecte pot suferi modificări în funcție de ce se va decide în sondaje ulterioare

- Jucător1 deținte bizul pe RPG1, Jucător2 deține bizul pe RPG2
- bizul pe RPG1 produce înainte de fuziune 50,000$ pe zi, după fuziune se dublează profitul și produce 100,000$ pe zi
- Jucător1 primește 50% din acțiuni, Jucătorul2 primește 50% din acțiuni
- Jucător1 în continuare va avea profit de 50,000$ pe zi, la fel cât avea și înainte de fuziune, iar Jucător2 va avea și el 50,000$ pe zi.
- atât Jucător1 cât și Jucător2 pot face ce vor cu acțiunile lor pentru că nu sunt legați de celălalt/ceilalți proprietari.
- Jucător1 poate vinde 10% din acțiuni la Jucător3 și el să rămână în continuare cu 40% din acțiuni
- Jucător2 va avea în continuare partea lui de 50% pentru că el nu și-a vândut nicio acțiune
- același biz va putea avea mai mulți acționari, maxim 10 dacă vom împărți acțiunile în procente de câte 10%, maxim 5 dacă le împărțim în procente de 20%, maxim 4 dacă le împărțim în procente de 25% (se vor face sondaje)
- un singur jucător va putea deține acțiuni la mai multe bizuri, dar nu va putea depăși un total de 100% acțiuni
- dacă de exemplu stabilim acțiunile în procente de 10%, un singur jucător va putea avea acțiuni la cel mult 10 bizuri diferite, cu procent de 10% la fiecare.
- banii vor fi cel mai probabil retrași automat din biz la anumite ore, sau poate găsim o modalitate de a avea un seif individual pentru fiecare acțiune.


Pentru explicații suplimentare vedeți topicul de pe forum sau clipul de pe youtube postat în topicul de pe forum. Poate înțelegeți mai ușor.


Avantaje:
- toată lumea își păstrează proprietatea
- (cel mai probabil) toată lumea va avea un câștig de profit la bizul deținut
- se extinde piața oferind și altor jucători să cumpere bizuri mai valoroase
- nu se adaugă sume exagerat de mari de bani în server comparativ cu alte opțiuni din listă, astfel că nu vor crește prețurile și mai mult


Dezavantaje:
- durata modificării sistemului de bizuri pe care nu o putem aproxima în acest moment
- posibile modificări ale pieței pe care nu le putem prevedea în acest moment


2. DESPĂGUBIREA JUCĂTORILOR DE PE RPG2

  •  jucătorii care vin de pe RPG2 își vor pierde din start bizurile, rămânând la cei de pe RPG1
  •  jucătorii de pe RPG2 vor fi despăgubiți asupra bizurilor pierdute la economia curentă de pe RPG1
  •  asta înseamnă că dacă pe RPG1 un biz costă 5,000,000$ iar tu pe RPG1 l-ai cumpărat cu 1,000,000$, vei primi suma de 5,000,000$ pentru acesta.
  •  vom încerca să automatizăm acest proces pentru bizurile cu producție foarte mică, oferind aceeași sumă pentru toate aceste bizuri direct în procesul de fuziune
  •  pentru bizurile care valorează mult va trebui să se deschidă ticket și să se negocieze prețul dorit
  •  de ținut cont că vom încerca pe cât se poate să mulțumim jucătorii despăgubiți, dar nu vom oferi sume astronomice și anormale comparativ cu economia de pe server


Avantaje:
- nu ne complicăm din punct de vedere tehnic cu restructurarea sistemului de bizuri și tot ce înseamnă
- nu ne complicăm din punct de vedere tehnic cu schimbarea proprietarilor actuali


Dezavantaje:
- probabilitatea ca în anumite cazuri echivalarea prețului de despăgubire să nu fie pe placul jucătorului despăgubit
- se vor adăuga sume foarte mari de bani pe server, astfel inflația va fi și mai mare și prețurile de achiziție a unor bunuri (bizuri în special) va fi mult mai mare decât este deja.
- durata de timp pentru toate procesele de negociere a despăgubirilor
- jucătorii despăgubiți s-ar putea să nu-ți mai poată permite un biz echivalent sau să nu aibă de la cine să cumpere nici după despăgubire


3. DESPĂGUBIREA AMBILOR PROPRIETARI ȘI LICITAREA BIZULUI ULTERIOR

  •  jucătorii de pe ambele servere sunt despăgubiți cu aceeași sumă, în funcție de economia de pe RPG1
  •  toate bizurile vor rămâne la stat până când se va finaliza procesul de despăgubire
  •  se vor organiza licitații pentru toate bizurile și vor dobândi bizurile jucătorii care sunt dispuși să ofere suma cea mai mare


Avantaje:
- se dă reset la toate bizurile și practic orice jucător cu suficient financiar poate să cumpere orice biz dorește
- nu ne complicăm din punct de vedere tehnic cu restructurarea sistemului de bizuri și tot ce înseamnă


Dezavantaje:
- toată lumea rămâne fără bizul curent
- cel mai probabil jucătorii despăgubiți nu vor mai putea dobândi același biz avut anterior sau vor fi nevoiți să plătească pentru el o sumă mai mare decât suma cu care au fost despăgubiți
- vor rămâne în continuare sume mari pe server, poate nu la fel de mari ca la opțiunea de mai sus, dar suficient de mari să crească prețurile
- durata de timp a unui astfel de proces va fi cel mai probabil mai lungă decât la varianta propusă mai sus.


4. SE STABILESC DIVERSE CRITERII PENTRU A PĂSTRA BIZULUI

  •  vom concepe o listă de posibile criterii și le vom supune la vot
  •  în funcție de ce criterii se aleg (cine deține bizul de cel mai mult timp, cine are producția mai mare, cine e mai activ, cine are mai puține sancțiuni, etc. !!! sunt doar exemple !!!) se va determina cine păstrează bizul și cine va fi despăgubit
  •  jucătorul despăgubit va primi banii în funcție de economia de pe RPG1


Avantaje:
- criteriile stabilite nu vor avea nicio legătură cu serverul pe care se află proprietarul, deci oricare dintre jucători este eligibil să păstreze bizul
- nu ne complicăm din punct de vedere tehnic cu restructurarea sistemului de bizuri și tot ce înseamnă


Dezavantaje:
- probabilitatea ca jucătorii să fie nemulțumiți de criteriile stabilite
- probabilitatea ca jucătorii să fie nemulțumiți de sumele despăgubite
- posibile probleme de natură tehnică (trebuie văzut cum facem cu bizurile până când stabilim cine rămâne cu el, apoi trebuie oferit acelei persoane)
- probabil dintre toate variantele aceasta ar necesita printre cel mai mult timp și bătaie de cap


Cam acestea sunt variantele și avantajele/dezavantajele lor ÎN MARE. Vă puteți gândi și singuri la alte avantaje/dezavantaje înainte de a vă forma o opinie și a vota.


Tot ce sper este să votați gândindu-vă și la ceilalți, nu doar la binele vostru, dacă doriți ca fuziunea să ne mai ofere tuturor niște ani în plus de joc.


 


ENGLISH


As announced on the forum here, we need to decide together how to proceed with things that are common between the two servers.


Therefore, we will start the first survey of a whole series to see your opinions, balance them with the opinions of the staff, and hopefully make the best decisions to have as many satisfied players as possible.


PLEASE READ THE OPTIONS BELOW CAREFULLY, DISCUSS WITH FRIENDS IF YOU CONSIDER IT NECESSARY, AND DO NOT HURRY TO VOTE BECAUSE YOU HAVE SUFFICIENT TIME. IT IS IMPORTANT TO VOTE WHEN YOU ARE SURE YOU DO NOT WANT TO CHANGE YOUR VOTE ANYMORE.


There will be two such surveys, one valid for everyone because if we opt for the option of modifying the biz system, other players will also be involved, and one strictly for biz owners.


Here are the options:


1. MODIFICATION OF THE BIZ SYSTEM

  • introducing a new system of shares, which will allow more players to own parts of the same biz.
  • the profit of all biz will be doubled to accommodate the 2 initial owners they will have, so that no one loses production.
  • the shares will be divided between the two owners based on subsequent polls, if this option is decided.
  • the shares held by each player can be sold partially or entirely to other players.


Example:
*It's just an example, percentages and other aspects may change depending on what is decided in subsequent polls


- Player1 owns the biz on RPG1, Player2 owns the biz on RPG2
- the biz on RPG1 produces 50,000$ per day before the merger, after the merger, the profit is doubled and it produces 100,000$ per day
- Player1 receives 50% of the shares, Player2 receives 50% of the shares
- Player1 will continue to have a profit of 50,000$ per day, the same as before the merger, and Player2 will also have 50,000$ per day.
- both Player1 and Player2 can do whatever they want with their shares because they are not tied to each other/other owners.
- Player1 can sell 10% of the shares to Player3 and still have 40% of the shares
- Player2 will still have his 50% share because he did not sell any shares
- the same biz can have multiple shareholders, up to 10 if we divide the shares into percentages of 10%, up to 5 if we divide them into percentages of 20%, up to 4 if we divide them into percentages of 25% (polls will be conducted)
- a single player can own shares in multiple biz, but cannot exceed a total of 100% shares
- if, for example, we set the shares in percentages of 10%, a single player can own shares in at most 10 different biz, with a percentage of 10% in each.
- money will most likely be automatically withdrawn from the biz at certain times, or we may find a way to have an individual safe for each share.


For further explanations, see the forum topic or the YouTube video posted in the forum topic. Maybe you'll understand better.


Advantages:
- everyone keeps their ownership
- (most likely) everyone will have a profit gain from the owned biz
- the market is expanded, offering other players the chance to buy more valuable biz
- no excessively large amounts of money are added to the server compared to other options on the list, so prices will not increase more.


Disadvantages:
- the duration of the biz system modification that we cannot estimate at this time
- possible market changes that we cannot predict at this time


2. COMPENSATION FOR RPG2 PLAYERS

  • Players coming from RPG2 will lose their businesses from the start and will remain with the ones from RPG1.
  • RPG2 players will be compensated for the businesses they lost based on the current economy of RPG1.
  • This means that if a business costs 5,000,000$ on RPG1 and you bought it for 1,000,000$, you will receive 5,000,000$ for it.
  • We will try to automate this process for businesses with very low production, offering the same amount for all these businesses directly in the merger process.
  • For businesses that are worth a lot, a ticket will need to be opened, and the desired price will need to be negotiated.
  • Keep in mind that we will try to satisfy the compensated players as much as possible, but we will not offer astronomical and abnormal amounts compared to the server economy.


Advantages:
- We do not complicate things technically with the restructuring of the business system and everything that entails.
- We do not complicate things technically with changing the current owners.


Disadvantages:
- The probability that in some cases the compensation price equivalence may not be to the liking of the compensated player.
- Large amounts of money will be added to the server, so inflation will be even higher, and the prices of purchasing goods (especially businesses) will be much higher than they already are.
- The duration of time for all the compensation negotiation processes.
- Compensated players may no longer be able to afford an equivalent business or may not have anyone to buy it from after compensation.


3. COMPENSATION FOR BOTH OWNERS AND SUBSEQUENT BUSINESS AUCTION

  • Players from both servers are compensated with the same amount, depending on the economy of RPG1.
  • All businesses will remain with the state until the compensation process is completed.
  • Auctions will be organized for all businesses, and players who are willing to offer the highest amount will acquire the businesses.


Advantages:
- All businesses are reset, and practically any player with sufficient funds can buy any business they desire.
- We do not complicate things technically with the restructuring of the business system and everything that entails.


Disadvantages:
- Everyone loses their current business.
- Compensated players most likely will not be able to acquire the same business they had before or will have to pay a higher price than the compensation they received.
- Large amounts will still remain on the server, perhaps not as large as the option above, but enough to increase prices.
- The duration of time for such a process will most likely be longer than the proposed option above.


4. DIFFERENT CRITERIA WILL BE ESTABLISHED TO DETERMINE WHO KEEPS THEIR BUSINESS

  • We will create a list of possible criteria and submit them to a vote.
  • Depending on the criteria chosen (who has owned the business for the longest time, who has the highest production, who is more active, who has fewer penalties, etc. !!! these are just examples !!!), it will be determined who keeps the business and who will be compensated.
  • The compensated player will receive money based on the economy of RPG1.


Advantages:
- The established criteria will have no connection to the server where the owner is, so any player is eligible to keep the business.
- We do not complicate things technically by restructuring the business system and everything that entails.


Disadvantages:
- The probability that players will be dissatisfied with the established criteria.
- The probability that players will be dissatisfied with the compensation amounts.
- Possible technical issues (we need to figure out how to handle businesses until we determine who gets to keep them, then we need to offer it to that person).
- Among all the options, this one is likely to require the most time and effort.


These are the options and their advantages/disadvantages IN GENERAL. You can think of other advantages/disadvantages before forming an opinion and voting.


All I hope is that you vote thinking about others, not just your own interests, if you want the merger to give us all a few extra years of play.

Care variantă o preferați? / Which option do you prefer?
Poll created by: Kelton
Minimum level: 15
Minimum hours: 20
Voters group: All players